четверг, 16 октября 2014 г.

Та головною "пасією" в моєму житті це мода, моделювання одягу та створення модних аксесуарів. Що я знаю про моду? Майже нічого... В наш час мода розвивається настільки швидко що не встигаєш за нею наздогнати... Але можливо і не варто? Модні тенденції це добре, але власний стиль - ще краще. Кожна людина - це особистість з неповторним характером, який потрібно не боятись розкривати в образах, прислухатись до думки улюблених дизайнерів, але і не боятись показати свій погляд на моду! Я створюю модні образи в своїй уяві, а от відтворити їх в житті мені дається дуже складно:( я шию, хоч насправді шити не вмію:) Але мені це подобається і це головне. З юних років я шию собі одяг, сумки, створюю аксесуари поєднюючи при цьому свої художні навички. Інколи получається, інколи ні, але задоволення приносить точно:)
Я буду вивчати моду та вчитись її аналізувати у блозі, експерементувати із образами і стилями щоб відшукати і зрозуміти своє місце в цій індустрії. Цікаво вислухати вашу думку, критику, або дати пораду що до ваших запитань.




Комментариев нет:

Отправить комментарий