четверг, 4 июня 2015 г.

Коли стара річ дістає нове життя :)

Інколи в житті мені попадаються речі які мають в собі якусь унікальність, але на жаль ця унікальність на даний момент прихована за стровизною, або не актуальністю... 
Одного дня я знайшла вдома спідницю, стару, але в дуже хорошому стані, чорного кольору, з натуральної замші, італійського виробництва. Вона мала чудовий фасон, який був би актуальний навіть сьогодні, та нажаль розмір був завеликий на мене. Перешивати мені її не хотілось. Хоч я і вмію шити, та я не професіонал, швидше аматор з великою уявою. Тому, уважно придивившись до неї, я побачила  в ній  образ маленької та компактної сумочки. Два дні роботи і сумочка була готова. Можливо з тенологічної сторони вона не ідеальна, проте загалом дуже красива і стильна. Вона чудово підкреслить і доповнить образ як для вечірок, так і для звичайних прогулок. 










Комментариев нет:

Отправить комментарий