понедельник, 16 мая 2016 г.

Улюблена сумка


Як мало нам жінкам потрібно для того щоб бути трішки щасливішими, впевненими в собі і частіше дарувати світу свою усмішку...
Сьогодні поговоримо про один із головних жіночих аксесуарів - сумку! На мою думку, уже давно функціональнісь сумки відходить на другий план поступаючись місцем красивому дизайну і це не дивно. Вдало підібрана сумка може повністю змінити весь образ жінки, підкреслити її особливість, а навіть підказати який у неї сьогодні настрій.
Дизайнери усього світу старанно працюють над тим щоб кожного сезону здивувати найвибагливіших модниць. Мабудь через свою любов до сумок я і вирішила відкрити магазин жіночих сумок, асортимент якого ви можете побачити в інстаграмі  Магазин "Кокетка". Підписуйтесь дізнавайтесь про нові колекції та акції першими.
Я вважаю що немає конкретної моди на сумку, всі ми різні, у кожного свій стиль і спосіб життя. Головне щоб сумка була правильно підібрана до вашого образу і події (ділова зустріч, романтична вечеря, вечірка...)
Відходіть від стеоретипів "тон в тон, чи колір в колір" до взуття. Це вже давно не модно і одразу виказує вашу необізнаність в цьому. Наприклад до червоних туфель я швидше візьму зелену сумку, хоч червона у моєму гардеробі також є:)
У мене досить велика колекція сумок, є брендові, є Hand Made, є придбані на секонд хенді. Не важливо де і за скільки куплені, якщо мені подобається, я купую!
Однією із моїх улюблених є сумка Christian Dior із колекції 90-х років, дістала я її у подарунок від тітки, а та придбала її на  так званому "блошиному ринку" у Франції. Я одразу закохалась у її круглу форму і брудно-смарагдовий колір. Не зважаючи на старовинність я вважаю що вона дуже актуальна і стильна, тому часто використовую її до різних Lookів.









Комментариев нет:

Отправить комментарий