пятница, 12 августа 2016 г.

Ностальгія за дитинством

Сьогодні особовий лук. Особливий він не стільки з модної точки зору, скільки із спонтанних емоцій і відчуттів. Елегантна чорна сукня, червона губну помада... Класика. Я дивилась на себе у дзеркало і розуміла що я уже така доросла... І коли я так встигла подорослішати? Куди поділись безтурботні дні? Куди зникли дитячі роздуми і запитання?
Тоді я вирішила поєднати цю сукню із спортивними літніми босоніжками та маленькою силіконовою сумкою. Вони мають багато блискіток, особливо босоніжки, і асоціюються мені із дитинством, безтурботним життям маленької принцеси) 
Також до цього образу я вирішила додати, джинсову куртку. Я довго шукала таку куртку, великого розміру, з якісного джинсу, не важливим було навіть чоловіча, чи жіноча, головне щоб мені сподобалась модель і колір. І я знайшла таку куртку на секонд хенді, Levi's, модель і колір, все як я хотіла. Тепер я часто використовую її у різних луках, вона чудово поєднується із спортивним стилем, але мені більше подобається вдівати її до класичних суконь. 
В цьому образі вона асоціюється мені із "курткою тата". Це дивно, бо тата у моєму дитинстві не було, але якби він був, то я б хотіла щоб у нього була така куртка... Я б одівала її у непередбачувано холодні дні і вибігала на вулицю щоб просто гуляти і ні про що не думати...
Для фотосесії я обрала дворик із іграшками, кращого місця для такої ідеї просто не придумаєш. Львів'янам і гостям міста рекомендую туди сходити! Дворик переповненює ностальгією і приємними спогадами....
Мій сьогоднішній лук мені особисто дуже подобається. Він поєднав у собі елегантність із безтурботністю. Зручний і стильний, все як я люблю. 
Цікаво дізнатись вашу думку, пишіть в коментарях, чи подобається вам такий стиль, на яку подію ви б обрали такий лук, що б змінили....
Тепер ціни. Всі хто читає мій блог, уже знають що я показую як, де і за скільки можна одягнутися, щоб це було красиво, стильно і не дорого)
Сукня Next - купила в Єврошопі, ціна із знижкою - 250 грн
Взуття Rocket Dog - купила на секонд хенді (нові), ціна - 160 грн
Сумка, магазин @Koketka_bags, ціна - 200грн
Куртка Levi's купила на секонд хенді, ціна - 50 грн. 
Експериментуйте, шукайте свій стиль і будьте особливими!

Dziś wyjątkowy łuk. Szczególnie jest wyjątkowy nie tyle z punkt widzenia mody,  raczej spontaniczne emocji i uczućia. Elegancka czarna sukienka, czerwona szminka ... Classics. Spojrzałam na siebie w lustrze i uświadomiłam sobie, że jestem juz taka dorosła... Kiedy zdązyłam tak dorosnąć? Gdzie są beztroskie dni? Gdzie są dziecience myśli i pytania?
Сhciałam  połączyć ten letni clasyczny strój ze sportołzmi sandałami i małą silikonową torebką. Mają mnóstwo błyszczy, zwłaszcza sandały i kojarzy mi się z dzieciństwem, z życiem beztroskiej małej księżniczki)
Również w tym obrazie, postanowiłam dodać dużą kurtkę dżinsową. Szukałam takiej kurtki bardzo długo, z wysokiej jakości jeansy, nie ważne było nawet model męskiej lub żeńskiej, najważniejsze, że bu kroj i kolor mi sie spodobały. Znalazłem tę kurtkę na second handzie, Levi"s, model i kolor, wszystko co chciałem. Teraz często używam ją w różnych stylizacjah,  doskonale pasyje do stylu sportowego, ale lubię ubierac ją do klasycznych sukienek.
Dla sesji zdjęciowej, wybrałam podwórze zabawek, najlepsze miejsce na taki pomysł. Mieszkańcam Lwowa i gościam polecam to miejsce do odwiedzenia! podwórze zabawek ma w sobie nostalgię i dobre wspomnienia ....
Dzisiaj mój łuk osobiście mie sie bardzo podoba. Łączy w sobie elegancję i spokoju. Wygodne i stylowe, wszystko co lubie.
Ciekawe poznać Twoją opinię, czy podoba Ci się ten styl, na jakie wydarzenie byś wybrał ten łuk .... Czekam komentazy)
Teraz ceny. Każdy, kto czyta mojego bloga już wiedzą ze pokazuje, jak, gdzie i za ile można ubierać się, że by było pięknie, stylowy i nie drogo)
Sukienka Next - kupiłam na sekond hand, promocyjna cena - 250 UAH
Buty Rocket Dog - kupiłam na sekond hand, cena - 160 UAH
Torba Sklep @Koketka_bags, cena - 200UAH
Kurtka Levis, kupiłam na sekond hand, cena - 50 UAH.
Eksperymentujcie w poszukiwaniu własnego stylu i bądzcie wzjątkowe!
















Комментариев нет:

Отправить комментарий