среда, 18 мая 2016 г.

Туреччина

Хочу поділитись своїми емоціями і враженнями від подорожі у Туреччину. Без перебільшення скажу що я закохана у цю країну і в моєму серці вона займає друге місце, після України. Це була найкраща подорож в моєму житті, протягом трьох тижднів я побувала в Адані, Анталії, Каші і Мерсіні. Найдовший відпочинок був у маленькому містечку Каш. Ми проживали в будиночку, високо в горах, без інтернету і міського шуму, кругом скелясті гори, море, сади оливкових дерев, лимонів, гранат і мандарин... Безлюдні пляжі вдень, а вечером барбек"ю, вино і захід сонця за горизонт моря, де уже знаходиться Греція. Неначе рай на землі, де немає проблем, поганих думок і сумних спогадів. Є тільки ти і цей момент, насолоджуйся, тому що він мине, а так хочеться його зупинити... Зупинити і нехай триває вічно...
Окрім красивих краєвидів, мені дуже сподобалась їхня культура, традиції, надзвичайно смачна кухня і що я особливе замітила - це любов людей до праці. Куди б ми не прийшли, нам завжди приділяли увагу, і навіть якщо в ресторані потрібно трохи почекати на приготування страви, вас всеодно не залишуть силіти голодними, вам запропонують хліб, овочі, воду, все безкоштовно, тількт б ви були задоволенні і прийшли до них ще раз. В магазинах те саме, чай, кава, навіть якщо ти нічого не купив, а просто приємно провів час за розмовою. Вони чудово розуміють значення слова "конкуренція" і не дозволять жодному клієнту піти незадоволеним.
Я не мала можливості багато поговорити, але за то я мала можливість спостерігати. Я б не сказала що цей народ гірший, чи кращий за нас, вони просто інші, зовсім інша культура, традиції... Але як на мене то всі люди в цьому світі схожі, мають однакові цінності, любов, сім"я, дружба... В цьому світі люди поділяються тільки на добрих і поганих, решта: колір шкіри, релігія, мова і т. д. не мають значення.


































Комментариев нет:

Отправить комментарий